Att fira in sommaren vid Hellasgården har blivit en uppskattad tradition för oss på Arena för utveckling. Även i år samlades deltagare och medarbetare från våra olika enheter för en dag fylld av gemenskap, aktiviteter och sommarkänsla.
Under dagen fanns det något för alla. Vi paddlade kanadensare, spelade minigolf, gick tipspromenad, badade, sjöng allsång och målade ute i naturen. Mellan aktiviteterna grillade vi tillsammans och passade på att umgås över enhetsgränserna.
Vädret visade sig från sin bästa sida med strålande sol och en lätt bris som svalkade skönt. Framför allt blev det en dag fylld av skratt, nya möten och fina stunder tillsammans.
Tack till alla som deltog och bidrog till ännu en härlig sommardag vid Hellasgården!